2010. április 13., kedd

A Meebo for iPhone...

egy zseniális kis program. Elérhetővé teszi az embert. Na nem úgy mint egy mobil. Az annyira 20. század... Neeeeem. Chaten! Bárhol! Mobilon keresztül. Ilyen szabadságot azóta nem éreztem, hogy kezembe vettem az első mobilomat!



Szabadnapon voltam, ügyintézősön. Optimális idő arra, hogy kirpobáljam a Meebo-t élesben. A regisztráció 2 percbe telt, az általam használt chatszobák elindítása további 10 perc – nem ugrott be azonnal a password az egyiknél, meg kell dupláznom a Cavington adagomat –. Elindultam ügyeket intézni a városba.
Első csipogás a villamoson mosollyal töltött el. Működik! Haverok, polgárok, rómaiak! Ti most mind azt hiszitek az irodában vagyok, pedig utazom!
A harmadik csipogásnál előhalásztam a telefont. Akárki is keres, sürgős lehet hiszen 3 üzenetet küldött 2 percen belül. Majdnem dobtam egy hátast. Egyrészt mert kapaszkodás helyett a telefonom után matattam fékezéskor, másrészt megláttam az üzenetek tartalmát:
- Hali
- Késön értél be?
- Mizu?
Szíven talált az aggódás, bár lehet hogy csak a mogorva néni könyöke volt, ami belém mélyedt mikor egyensúlyomat vesztettem. Gyorsan kiírtam a chatbe a nevem mellé, hogy úton vagyok! Nem akartam tömegszerencsétlenséget okozni a BKV egyik járatán se csak azért, mert valaki az ismeretségi körömből unatkozik a munkahelyén.
Nem segített sokat, éppen ellenkezőleg. Jöttek a kérdések - mégis hova megyek? Mikor érek oda? Miért írom ki hogy Wc-re igyekszem? - Az ember megbízhat a haverjaiban! Az ismerőseim jelentős része nagyon sok szabadidővel rendelkezett munka közben és én voltam az aktuális unaloműző. A kezdeti mosoly lekonyult. Úgy éreztem magam, mint amikor először kívántam a pokolba az első saját mobilomat. Szabadság! Elérhetőség! Magánszféra? :P

A tapasztalat? A Meebo tökéletesen működik. Az embert elérhetővé teszi minden előnnyel és hátránnyal együtt. Ha bekapcsoljuk, akkor a zsebünk csipogni fog, emberek furán fognak ránk nézni és akár balesetet is okozhatunk, de nem maraduk le semmiről. Én ennyire azért nem szeretnék elérhető lenni, ugyhogy gyakran fogom kikapcsolni. Ahogy a mobilomat is előszeretettel tartom néma módban. Mert a néma mód jó! Akárcsak a pizza és a nugátos palacsinta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése